Wprowadzenie

Niniejsza informacja o ochronie prywatności wyjaśnia, w jaki sposób GEW (EC) Ltd („my”, „nas”, „nasz”, „Firma”) gromadzi, wykorzystuje, udostępnia i w inny sposób przetwarza dane osobowe w związku z relacją użytkownika z nami.

Jesteśmy administratorem danych i zobowiązujemy się do zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych i prywatności. Powołaliśmy zespół ds. Ochrony danych, aby zapewnić zgodność z przepisami. Wszelkie pytania, uwagi lub prośby dotyczące danych osobowych należy kierować do zespołu ds. Ochrony danych.

Z Zespołem ds. Ochrony danych można skontaktować się pod adresem:

Email: privacy@gewuv.com

Adres: Data Privacy Team, GEW (EC) Ltd, Crompton Way, Crawley, RH10 9QR

Telefon: +44 (0)1737 824500

Jakie dane osobowe zbieramy i dlaczego je zbieramy

Kiedy odwiedzający zostawiają komentarze na stronie, zbieramy dane pozostawione w formularzu, a także adres IP odwiedzającego i ciąg znaków agenta użytkownika przeglądarki, aby pomóc w wykrywaniu spamu.

Dane osobowe to informacje, które mogą służyć do identyfikacji osoby. Mogą one obejmować między innymi imię i nazwisko, dane kontaktowe, jak adres firmy, firmowy adres e-mail i numer telefonu oraz informacje, takie jak stanowisko pracy.

Dane osobowe nie obejmują danych, na podstawie których nie można już określić tożsamości osoby, jak zanonimizowane dane zbiorcze.

Będziemy przetwarzać następujące dane osobowe:

  • Dane klienta
    W tym dane dotyczące wszelkich zakupów towarów i / lub usług, jak imię i nazwisko, stanowisko, adres rozliczeniowy, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu, dane kontaktowe, dane bankowe i szczegóły zakupu. Przetwarzamy te dane w celu dostarczenia zakupionych towarów i / lub usług oraz w celu prowadzenia ewidencji takich transakcji.
  • Dane dostawcy
    W tym dane dotyczące wszelkich dostaw towarów i / lub usług, jak imię i nazwisko, stanowisko, adres rozliczeniowy, adres e-mail, numer telefonu, dane kontaktowe i dane bankowe. Przetwarzamy te dane w celu zakupu towarów i / lub usług, które użytkownik sprzedał / zaoferował oraz do prowadzenia ewidencji takich transakcji.
  • Dane marketingowe
    W tym imię i nazwisko, stanowisko, adres pocztowy, adres e-mail, numer telefonu, stanowisko i preferencje dotyczące otrzymywania od nas materiałów promocyjnych i informacji prasowych.
  • Dane serwisowe i pomocnicze
    W tym imię i nazwisko, stanowisko, adres rozliczeniowy, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu, dane kontaktowe i szczegóły zakupu. Jeśli użytkownik potrzebuje zaproszenia do składania wniosków wizowych, zbierane są dodatkowe dane osobowe. W niektórych przypadkach, zgodnie z umową biznesową, możemy zbierać dane telemetryczne w czasie rzeczywistym z dostarczonego przez nas systemu utwardzania UV Arc lub LED.

Nasze podstawy do zbierania tych danych są następujące:

  • Jeśli użytkownik wyrazi na to zgodę;
  • Wykonanie umowy między użytkownikiem a nami i / lub podjęcie działań na żądanie w celu zawarcia takiej umowy;
  • Należy przestrzegać obowiązujących przepisów;
  • Prosimy wspierać nasze uzasadnione interesy biznesowe, jeśli nie mają one pierwszeństwa nad interesami użytkownika lub podstawowymi prawami i wolnościami;
  • Bądź na bieżąco z informacjami o produktach i nowościami regulacyjnymi.

W jaki sposób zbieramy, przechowujemy i chronimy dane użytkownika?

Gromadzimy i przechowujemy dane, które użytkownik nam przekazuje podczas interakcji biznesowych, jeśli są one adekwatne, istotne i nie wykraczają poza zamierzony cel. Nie będziemy sprzedawać ani dzierżawić danych stronom trzecim. Nasi agenci i dystrybutorzy dostarczają towary i świadczą usługi w naszym imieniu. Wcześniej uzyskamy zgodę użytkownika na udostępnienie danych.

Dane osobowe nie będą przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację dłużej niż jest to konieczne do celu, dla którego zostały zebrane. Utrzymujemy zasady i procedury przechowywania, aby zapewnić usunięcie danych osobowych po rozsądnym czasie, chyba że prawo stanowi inaczej.

Ze względów podatkowych prawo wymaga od nas przechowywania podstawowych informacji o naszych klientach (w tym danych kontaktowych, danych osobowych, finansowych i transakcyjnych) przez sześć lat po tym, jak przestaną być klientami.

Podczas korzystania z naszej witryny internetowej możemy zbierać anonimowe dane analityczne.

Posiadamy systemy bezpieczeństwa chroniące poufność, integralność i dostępność danych przed ujawnieniem, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją bez upoważnienia. Dostęp do danych osobowych mają tylko ci pracownicy, którzy potrzebują ich do wykonywania legalnych funkcji biznesowych. Osoby te są świadome poufnego statusu i prawidłowego obchodzenia się z takimi danymi. Wszyscy odpowiedni pracownicy firmy przechodzą odpowiednie i ciągłe szkolenia. Regularnie testujemy nasze systemy i procesy, aby ocenić zgodność i zapewnić ochronę danych osobowych użytkowników.

Jesteśmy zobowiązani do poinformowania użytkownika o naruszeniu lub podejrzeniu naruszenia danych osobowych. Wszelkie naruszenia będą zgłaszane właściwemu organowi regulacyjnemu, jeśli wymagają tego przepisy.

Jeśli użytkownik wie lub podejrzewa, że doszło do naruszenia danych osobowych, powinien natychmiast skontaktować się z Zespołem ds. Ochrony danych.

Udostępnianie i przekazywanie danych użytkownika

Prowadząc naszą działalność, możemy udostępniać dane użytkownika innym spółkom z grupy i usługodawcom. Ponadto możemy wykorzystywać lub ujawniać dane osobowe, jeśli jest to wymagane prawem lub jeśli mamy uzasadnione przekonanie, że wykorzystanie lub ujawnienie ich jest konieczne w celu ochrony naszych praw i / lub w celu przestrzegania postępowań sądowych lub regulacyjnych, lub innych procesów prawnych.

Kraje spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) nie zawsze zapewniają taki sam poziom ochrony danych osobowych, dlatego prawo europejskie zabrania przekazywania danych osobowych poza EOG, chyba że przekazanie spełnia określone kryteria. Jednym z takich kryteriów jest wykonanie umowy biznesowej. Powyższe obejmuje badania terenowe, instalację, uruchomienie, serwis i ogólną konserwację sprzętu GEW oraz dostawę części zamiennych.

Ilekroć przekazujemy dane osobowe użytkownika poza EOG, dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić podobny stopień bezpieczeństwa danych.

Prawa użytkownika

Zgodnie z przepisami o ochronie danych, użytkownikowi przysługują prawa w odniesieniu do danych osobowych, w tym prawo do żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz (gdy podstawą przetwarzania jest zgoda) wycofanie zgody.

Szczegółowe informacje można uzyskać w biurze komisarza ds. danych osobowych.

Zrealizujemy każde żądanie, zgłoszone podczas wykonywania przez użytkownika praw, chyba że istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do dalszego przetwarzania, które są nadrzędne wobec interesów, praw i wolności użytkownika.

Aktualizacja zasad ochrony prywatności

Zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji niniejszych zasad ochrony prywatności w dowolnym momencie bez powiadomienia. Prosimy o regularne sprawdzanie, w celu uzyskania najnowszej wersji.

Niniejsze zasady ochrony prywatności nie zastępują żadnych obowiązujących krajowych przepisów i regulacji dotyczących prywatności danych w żadnym kraju, w którym firma prowadzi działalność.