Serwis i części zamienne

Serwis

Począwszy od naszego laboratorium aplikacji po zdalny monitoring systemu, dzięki kompleksowej obsłudze klienta, możesz maksymalnie wykorzystać system GEW.

Jesteśmy dumni z doskonałej obsługi klienta. Oferujemy usługi na każdym etapie, niezależnie czy jest to pierwszy kontakt z GEW czy konserwacja naszych najstarszych systemów z 1991 roku, , aby zapewnić najwyższą wydajność produktów GEW UV w trudnych warunkach produkcji przemysłowej. Aby przejść bezpośrednio do określonej sekcji, kliknij poniższe przyciski:

Przed zainstalowaniem:

Laboratorium aplikacji UV

Laboratorium zastosowań GEW zostało zaprojektowane w celu umożliwienia testowania szerokiego zakresu aplikacji UV oraz w zakresie doradztwa prawidłowej specyfikacji produktów GEW. Laboratorium jest wyposażone w przenośniki, urządzenia do proofingu, szeroką gamę naukowego sprzętu pomiarowego oraz produktów i akcesoriów GEW. Inżynierowie GEW zaprojektują i przeprowadzą niestandardowe testy w obecności klientów lub niezależnie, aby mieć pewność, że instalacja UV będzie skutecznie działać.

Laboratorium UV

Badania terenowe

W przypadku złożonych lub wymagających zastosowań, doświadczeni inżynierowie GEW odwiedzą klienta w dowolnym miejscu na świecie, aby ocenić wszystkie aspekty integracji UV. Często do budowy trójwymiarowego modelu maszyny wykorzystuje się skaner laserowy i przeprowadza się szczegółową ocenę wymagań instalacyjnych i rozmieszczenia. Szczegółowy układ oraz specyfikacja techniczna są przesyłane do zatwierdzenia przez klienta, a szczegółowe opracowanie instalacji do zespołu serwisowego GEW. Wszystkie projekty spełniają rygorystyczne wymogi zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi.

Badanie na stronie

Wsparcie przed instalacją

Przed montażem doświadczony zespół GEW skontaktuje się z Państwem, w celu przeprowadzenia przez proces konfiguracji i uruchomienia. Szczegółowe arkusze kontrolne są dostarczane wraz z  indywidualnie dopasowanymi instrukcjami oraz przeglądem Państwa projektu przed instalacją. Nasz zespół techniczny służy pomocą w przypadku wszelkich pytań, aby zapewnić szybki i sprawny proces instalacji.

Wsparcie przed instalacją

Instalacja:

Instalacja i uruchomienie

GEW świadczy usługi instalacji i uruchomienia na całym świecie. Nasz doświadczony inżynier lub partner serwisowy odwiedzi Państwa firmę, aby zintegrować nowy system UV z maszyną. Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie szczegółowej procedury testowej, która zapewni że wszystkie komponenty działają w granicach tolerancji. Finalnie zostanie dostarczony „kod uruchomienia”, w celu aktywowania gwarancji systemu.

Instalacja i uruchomienie

Szkolenie z obsługi systemu

Podczas instalacji lub w innym umówionym czasie, doświadczeni inżynierowie GEW mogą odwiedzić Państwa firmę, aby przeprowadzić spersonalizowane szkolenie dotyczące systemu UV. Obejmować ono będzie obsługę elementów sterujących i sprzętu GEW, podstawową konserwację głowic lamp UV oraz porady dotyczące optymalnej konfiguracji procesu.

Szkolenie systemowe dla systemów UV

Rozszerzenie gwarancji

Systemy GEW Rhino i RLT może chronić niezrównana w branży, nawet 5-letnia gwarancja obejmująca wszystkie części i robociznę. Zaraz po instalacji możliwe jest natychmiastowe uaktualnienie wsparcia gwarancyjnego w systemie GEW bezpośrednio z pomocą naszego zespołu serwisowego. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji oraz cennik.

Rozszerzenia gwarancji

W okresie użytkowania:

Konserwacja na miejscu

Doświadczony zespół techników serwisowych GEW oraz nasi lokalni partnerzy serwisowi są dostępni na całym świecie i świadczą wsparcie dla systemów UV na miejscu, w razie pojawienia się problemów. W każdym miejscu GEW zapewnia szybką, profesjonalną reakcję i wsparcie poprzez nasz najnowocześniejszy system zdalnego monitorowania Industry 4.0.

Konserwacja na miejscu

Kontrola stanu UV

Kontrola stanu systemu GEW to kompleksowa inspekcja systemu UV na miejscu. Inżynier ustawi system, aby działał z obecnym potencjałem i zaleci działania oraz części wymagane do podniesienia wydajności i niezawodności na najwyższy możliwy poziom.

Kontrola stanu UV

Badanie mocy promieniowania UV

Korzystając z najnowocześniejszego sprzętu do pomiaru, inżynier GEW oceni moc wyjściową UV systemu GEW i poinformuje o aktualnym stanie w porównaniu z oryginalną mocą nowego systemu. Klient otrzyma porady dotyczące części i procedur konserwacyjnych niezbędnych do optymalizacji działania kaset UV. Poniżej można dowiedzieć się więcej o naszych pakietach konserwacji kaset:

*Ta broszura jest w języku angielskim.

Badanie mocy promieniowania UV

Naprawy kaset

Kasety GEW UV zostały zaprojektowane na dziesięcioletni okres użytkowania przy regularnej konserwacji. GEW i nasi lokalni partnerzy serwisowi oferują usługi naprawy kaset, dzięki którym używane urządzenia będą niemal jak nowe. Dostępnych jest szereg opłacalnych pakietów konserwacji – więcej informacji poniżej:

*Ta broszura jest w języku angielskim

Naprawa kaset UV

Zdalne wsparcie

Doświadczony zespół wsparcia GEW oferuje bezpłatną pomoc telefoniczną dla wszystkich systemów UV. Ponadto system zdalnego monitoringu GEW służy do nadzorowania systemów z naszych biur w Wielkiej Brytanii i USA. W razie wystąpienia problemów z systemem, naprawimy to zanim jeszcze problem zostanie zauważony przez klienta, lub będziemy w stanie rozwiązać go znacznie łatwiej, gdy zostanie zidentyfikowany. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu poniżej.

Zdalny monitoring

Modernizacje systemu

Jeśli potrzebujesz rozbudować istniejący system UV , wymienić stary system na nowy, lub zmodernizować do rozwiązań LED, GEW oferuje specjalne upusty, aby umożliwić szybsze i wydajniejsze drukowanie w przyszłości. Zapraszamy do kontaktu z naszymi zespołami serwisowymi, aby dowiedzieć się więcej o najnowszych ofertach dostępnych poniżej.

Szkolenie systemowe dla systemów UV

Aby dowiedzieć się więcej o wszystkich oferowanych przez nas usługach, zachęcamy do kontaktu korzystając z jednej, z poniższych opcji.

Klientów spoza Wielkiej Brytanii, USA i Niemiec, zachęcamy do skorzystania z rozwijanego menu, aby skontaktować się z dystrybutorem w swoim kraju.

Biuro w Wielkiej Brytanii

E: E-mail serwis

T: +44 (0) 1737 824 510

Biuro w USA

E: E-mail serwis USA

T: +1 440 237 4439

Biuro w Niemczech

E: E-mail serwis

T: +49 7122 827 5648

Znajdź lokalnego dystrybutora: